green wings

green wings

vineri, 27 iulie 2012

seara de vara :)


 A trecut ceva timp de cand nu am mai scris. Am mai avut zbateri ocazionale dar de cat ori ma aflam in fata tastaturii nu mai iesea nimic. S-au intamplat multe, as putea spune ca am adunat multe momente magice. Bineinteles ca si vara asta ne-am plimbat peste tot desi daca ar fi fost sa ma iau dupa latura mea realista nu am fi facut absolut nimic. Am fost in vama, am fost in Busteni, la Braila si in Delta la Sf. Gheorghe. Am retrait momente magice si am descoperit locuri, oameni si sentimente noi absolut extraordinare. Nu am mai fost pana acum in Delta. Povestile spuse de ceilalti imi creeasera un soi de tablou dar de data asta asteptarile mi-au fost depasite cu succes. Am ramas muta in fata naturii salbatice si a frumusetii Deltei. Am fost si la locul unde se varsa Dunarea in Mare. Absolut superb. Ma indepartasem destul de tare de natura si astfel am reusit sa ma reconectez cat de cat. Admit cu tristete ca a fost pentru prima data cand am vazut un pelican sau un cal salbatic in habitatul lor natural. Am simtit linistea si am realizat cat de puternica este natura. Bestial. Mi-am reorganizat dorintele,adica mi-am dat seama ca nu imi mai doresc sa am parte doar de petreceri nebune, si ca prefer sa vizitez locuri noi din ce in ce mai mult. Chiar daca este clar vorba despre reducerea drastica a escapadelor de vama. Sunt din ce in ce mai avida in fata vietii, avida sa descopar ce suprize mai are rezervate pentru mine. Un lucru foarte important este ca avem si o casuta. O casuta de pitici, care te duce cu gandul la bunici. O casuta la care am visat cu tot sufletul. are si o gradina mica, cu flori si vita de vie. Are amprenta clara a timpului si multe povesti ascunse. Am gasit-o si am stiut ca vom locui - poate o perioada sau pentru mult timp in ea. Momentan ma bucur din plin de esenta cuvantului acasa. imi lipsise atat de mult un camin incat nu pot descrie in cuvinte ceea ce simt. pot doar spune ca daca iti doresti ceva cu adevarat trebuie sa ai incredere ca se va intampla, sa ai rabdare si sa visezi cat mai mult. sa nu iti pui singur piedici morale. in anumite momente ratiunea poate deveni cel mai mare dusman. s-au sters legaturi cu oameni cu care as fi zis ca am sa imi petrec restul vietii. dar iarasi viata mi-a aratat cat de surprinzatoare este. oameni au plecat, oameni au venit, au revenit, si tot asa. si daca arunc o privire de ansamblu asupra a tot ce se intampla imi dau seama si de ce se intampla asa. it all makes sense, but then again it always does. astept cu nerabdare clipele in casuta si nu numai, astept calatoriile si oamenii ce au sa imi intre in viata. sunt recunoscatoare pentru tot ce am primit pana acum. Multumesc. Pentru intelepciunea capatata, pentru experienta oferita, pentru oamenii frumosi din viata mea pe care ii iubesc nespus, multumesc pentru ca pot simti, iubi si avea sentimente autentice si sincere. Mutumesc pentru ca acum pot spune ca sunt fericita, ca inteleg trecutul, ca inteleg de ce traiesc ceea ce traiesc si pentru ca astept cu nerabdare si drag viitorul. Multumesc pentru ca traiesc. Si multumesc pentru ca va iubesc. Si imi iubesc catelusa si animalutele. sufletele care mi-au fost alaturi necnditionat atat de mult timp. multumesc pentru ca zambesc :)

Un comentariu:

Upanishada spunea...

Te iubesc ! Si eu iti multumesc pentru tot si pentru nimic.