green wings

green wings

marți, 26 august 2008

sa stii sa iubesti si sa mergi mai departe


Sa stii sa iubesti si sa stii sa mergi mai departe... sa gasesti dragostea, ca apoi s-o pierzi... dar nu stii ca ea va ramane mereu acolo?

Ne-am intors din vama veche... o vama cum nu am mai vazut de mult si care din fericire nu parea atat de distrusa de lumea de afara. probabil pentru ca am fost acolo in timpul saptamanii. snake a gasit dragostea acolo, pe nisipul din vama veche. as putea spune ca noi toti am gasit-o. un suflet mare inchis intr-un corp plapand, mic, temator. Am numit-o Elga... datorita unor persoane care au ajutat la asa zisa adoptie a ei. elga=dragoste. zbateri de aripi. dar ca de obicei, atunci cand simti ca intreg universul coopereaza pentru un lucru, e evident ca e doar o iluzie. snake nu a putut s-o tina pe elga... astfel acest suflet ajungand in casa mea. simt ca imi lumineaza fiecare clipa dar uneori ma simt vinovata de bucuria pe care o simt prin prezenta ei. nu este a mea, este a lui snake... este bucuria ei.. erau facute una pentru alta... iar eu posed acest sentiment acum... am voie sa il traiesc? oamenii abandoneaza suflete... oamenii salveza suflete... oamenii se abandoneaza si se salveaza intre ei... ce cerc ridicol...
ma uimeste uneori puterea noastra launtrica si modul in care ne agatam cu disperare pentru a nu ne parbusi... si salvarea poate veni din cele mai neasteptate locuri... cum ar fi din partea unui necuvantator...

Un comentariu:

Mirela spunea...

legat de titlul tau:

http://www.youtube.com/watch?v=urh3zos090o

nu mi-a venit sa cred! (daca nu intelegi versurile, o sa ti le traduc eu cand ne vedem). trebuie sa vorbim. doamne!