green wings

green wings

joi, 4 septembrie 2008

o ard dubios

Pierd vremea. cand aleg, cand stau, cand nu-mi vad capul de treaba, cand o ard dubios. ce tampenie pare a fi viata asta sau ceea ce societatea de astazi numeste viata. ce impliniti ne simtim cand avem un job bine platit, castigam bani... si atat... castigam bani ca sa-i cheltuim, ca sa ajungem iar de unde am plecat. ne trebuie lucruri... haine, telefoane, gablonturi... ca sa ne plictisim de ele si sa ne dorim altele noi. muncim ca nebunii pentru un concediu "bine meritat", ca sa mergem la mare, "sa ne distram" si sa admiram stelele si luna. marea, muntele, lumea sunt acolo si au fost mereu, nu au nevoie de pretexte ca sa fie vizitate. sunt acolo si putem merge oricand, numai ca noi avem nevoie de complicatii. de ce sa muncim pe hartii care se dau pe lucruri de care nu avem nevoie si sa vedem lumea care de fapt este exact sub nasul nostru? de ce au atata importanta lucrurile astea? eh, aberez, dar ca sa spun drept nu am ce face. am chef sa tastez, sa aud pacanitul tastelor pentru ca timp de 2 ore trebuie sa o ard dubios si nu am nici o carte la mine... mi-ar fi placut sa am cartea pe care o lecturez in prezent la mine. cred ca este interesanta si cred ca imi place. mai am de citit insa ma misc greu pentru ca de cele mai multe ori pic lata cand vin de la munca sau pierd vremea un rahatul de televizor la care ma uit ca dobitoaca. nu am mai vazut de ceva vreme un film cu adevarat bun si cu toate astea continui sa ma uit la televizor. asa, sa revin la cartea pe care o citesc; " A cincea fiola" de Michael Palmer. Ce scrie pe coperta:
"În Boston, o studentă la medicină, căzută în dizgraţie, este trimisă să prezinte o lucrare care i-ar putea salva cariera. La 6000 de kilometri distanţă, un savant genial, aflat pe moarte din cauza unei boli incurabile, este pe cale de a descoperi un ser care ar putea salva milioane de vieţi, aducând profituri uriaşe pentru unii. La Chicago, un detectiv particular, total deziluzionat, trebuie să identifice cadavrul unui tânăr găsit pe autostradă, ce purta niste urme misterioase pe corp. Trei vieţi care nu au nimic în comun, dar care aveau să devină legate pentru totdeauna. Trei vieţi ameninţate, care se străduiesc să atragă atenţia asupra unei misterioase gupări de oameni, cu aspiraţii de dumnezei. Trei oameni care află ce înseamnă geniul şi nebunie, adevăr şi decepţie, încredere şi trădare... Trei vieţi unite pentru totdeauna de o fiolă de sânge - a cincia fiolă. Te-ai întrebat vreodată de unde vin organele donate? Ce ar fi dacă, în momentul în care îţi faci nişte analize de sânge, laboratorul mai prelevă o fiolă, fără ştirea ta. Această fiolă este trimisă la un laborator care stochează informaţia şi, dacă eşti donatorul compatibil cu cineva bogat şi influent care are nevoie de un organ, atunci ar fi mai bine să te ascunzi. "
Sa zicem ca pare interesant, iar dupa cele cateva capitole citite spun ca mai vreau. Probabil ca voi reveni cu cateva ganduri personale despre carte dupa ce o termin de citit.
Hmmm... ma gandesc la Dai Sijie si la Haruki Murakami... am pofta de ei si de ceea ce scriu ei.
o mai ard dubios un pic si revin.

Niciun comentariu: