green wings

green wings

joi, 20 mai 2010

Mihai :)

Da. Nu scriu pentru ca nu pot. Nu am corenta, nu am imaginatie si as scrie mereu despre aceleasi lucruri. Dar ador sa citesc. si din cand in cand, vezi cazul de fata, mai pacan tastele de dragul de a insirui cuvinte. Imi place dimineata asta. Nu am chef de munca, iar pt prima data in ceva vreme nu imi pasa. Beau cafea tare si tocmai am citit un blog. Si cat mi-a placut. Ador oamenii sinceri, ii iubesc chiar daca nu el cunosc chipul, nu le-am intalnit niciodata privirea. Da, anumite lucruri se simt. Si imi pare bine ca te-am gasit Mihai, esti un tip deosebit. Mi-ar placea sa stau la povesti si vin cu tine intr-o cafenea. Esti omul care are ce spune, nu se ascunde dupa deget si, imi pare mie, nu mananca rahat. Astept cu interes postarile tale.
Sa ai o zi frumoasa :)

7 comentarii:

Luca spunea...

pula mea, daca omul vrea pizda, pizda primeste, ce pula mea, imi fac si eu blog de pizdareala sa beau cafea si sa mananc pizza deasupra unei tastaturi soioase.
In alta ordine de idei... pula mea.

In cu totul alta ordine de idei... pula calului.

Acesta a fost un comentariu cinic si foarte inteligent, cred ca este chiar si inteligibil.

Dragonfly spunea...

ce legatura are sula cu prefectura??? plus de asta, opiniile sunt opinii; ideea de baza e de onestitate si exprimare directa de opinii. astia suntem, cu bune cu rele. nu ai obosit s ate ascunzi dupa diverse imagini de om mare?" apropos de asta, nu te pune nimeni sa citesti nimic, mai ales daca nu pricepi ideea de baza. si anume ca e inutil sa mananci cacat. de ce sa iti faci si tu blog de pizdareala daca nu te caracterizeaza? besides, episoadele istorice sunt funny. pricepe ironia sau las-o balta. unele lucurui sunt de luat ca atare. cam multe puli postate inutil, nu crezi?????

Dragonfly spunea...

anume ce urmaresti prin acest comment? ca tot incerc sa ma prind.... sa ma faci sa ma simt prost? sau ... ca nu pricep.. poate ma pui la punct :)

Dragonfly spunea...

anume ce urmaresti prin acest comment? ca tot incerc sa ma prind.... sa ma faci sa ma simt prost? sau ... ca nu pricep.. poate ma pui la punct :)

Unknown spunea...

Blog da pizdareala?pizza peste tastatura??ah,stai.u ai scris postul asta si el a zis ca primesc pizda.pt ca am blog pentru pizde.pai bai pizda,u oricum esti atat de prost incit nu pricep de ce esti frustrat.blogul meu e pt mine,scriu si rad tot eu,pentru ca sunt un bulangiu.nu oblig pe nimeni sa citeasca.nu mai dau nici macar share pe fb.de ce?pt ca sunt eu.iar tu,esti pizdos sau vrei sa fii,mai mult pizda decit os.acest comentariu poate fi sters,daca deranjeaza.persoane ca tine ma fac violent,cu cele 97 da kile ale mele da forta bruta.multumesc.

Anonim spunea...

Ai dreptate Luca.Tipul e pe bicicleta rau de tot.Funny e ca se si simte deontolog in toate si are senzatia ca spune adevarul.
Frate Mihai,eu zic sa musti din pizza mai departe,sa te speli mai des ca esti gras si transpiri in perioada asta..si eventual sa-ti tragi o laba cu gura...ca doar esti in stare.Ai creierul pizda...iti fuge minte pe dealuri si campii.

Dragonfly spunea...

Nu am sa sterg aceste comenturi de cacat pe care le adresai pe BLOGUL MEU. dragule anonim. daca nu ai tupeul sa arati cine esti, macar abtine-te. eu una nu sterg comenturi pt ca cred in libertatea de exprimare. ai ceva de comentat la adresa blogului lui Mihai? ai link in lista mea de bloguri si te poftesc sa il confrunti direct. nu la mine pe blog. ai aceasta optiune. orice comentariu care ma va calca pe nervi va fi sters incepand de acum. este blogul meu, parera MEA. eu nu vin pe blogurile voaster sa ma cac la voi in gura. si daca o faceti, faceti-o cu tact. dar de la o persoana care nu isi da numele este o doar p pretentie inutila, Anonimule :)
te salut cu respect