green wings

green wings

vineri, 30 decembrie 2011

Rezumat 2011

2011 a fost un an bun. Plin de evenimente si trairi, de povesti si situatii inedite. Stiam, de fapt simteam ca asa va fi. Surpiza a fost confirmarea acestor fapte. Din multe puncte de vedere am atins punctele pe care mi le-am propus. am facut cam tot ceea ce mi-am dorit, nu m-am agitat prea tare, mi-am facut curatenie in viata, mi-am gasit echilibrul interior si am trecut printr-o groaza de stadii. Chiar daca nu chiar la toate departamentele am stat pe roz, sunt perfect constienta de faptul ca nothing comes easy. in acelasi timp sunt gata sa inchei "glorios" acest an si sa il adaug in biblioteca de amintiri si invataturi. spun ca inchei glorios acest an pentru ca pentru prima data sunt implicata in organizarea petrecerii de revelion si iata ca si de aceasta data invat lucruri noi si vad noi fete ale cubului. sunt perfect constienta ca anul ce vine va aduce cu sine trairi, lucruri si situatii noi. sunt gata sa le fac fata, sa invat si sa parcurg noi etape. sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce am primit pana acum, pentru sansele de a invata lucruri noi pentru mine si pentru ceea ce am devenit pana in momentul prezent. poate ca am facut si greseli, poate nu am fost pe masura asteptarilor unora, dar asta conteaza mai putin. anul acesta am invatat in primul rand sa ma ascult pe mine, sa ma respect si sa merg pe propriul drum. si am mai invatat ca nu exista greseli sau cai gresite, exista doar modalitati de a invata. si sper ca in anul ce vine sa nu repet greseli din trecut, sa imi dau seama de propria cale in viata si sa pot trai la fel de intens fiecare clipa. *** revin asupra postarii cu linkul acesta :) - ceea ce am postat anul trecut cu privire la anul 2011. cateva puncte nu au fost atinse insa majoritatea da. iar cateva se mentin. :) good comparison. wishes for the year to come? maybe a few :) - sa traiesc la fel de intens - sa invat lucruri noi - sa imi descopar calea profesionala - sa imi iau o casa - sau cel putin sa ma apropii de aceasta clipa :)) - sa fac mai mult sport - sa fiu mai aproape de izzie - sa invat o noua limba straina si sa imi sedimentez franceza - sa fac bungee jumping - sa invat sa fac paste QF - sa iau carnetul de A - sa calatoresc cat mai mult :) Sa aveti parte de un an nou bun, cu pofta de viata, curaj si good vibez.

Niciun comentariu: