green wings

green wings

marți, 10 martie 2009

despre nimic

simt uneori ca sunt nimic, nu mai pot simti nimic, ma afund in trairi stupide si limitate. simt uneori ca mi-au fost taiate aripile si ca ma afund in rutina, uit cine sunt. ma urasc pentru ca uneori ma agat de nimicuri si ma las legata de pamant. parca nu mai am curajul sa zbor de una singura, parca uit ca de fapt sunt una si asa voi fi mereu.
as vrea sa imi pun toate sentimentele inutile intr-o cutie pe care sa o arunc departe. am nevoie de schimbari in viata asta, imi caut constant libertatea, pana acum nu au fost decat incercari esuate.
sunt atat de multe lucruri pe care trebuie sa le fac, vreau sa vad atat de multe locuri, sa traiesc si sa simt lucruri noi!!! nu vreau sa am jobul perfect care sa ma tina intre 4 pereti 8-9 ore pe zi, nu vreau viata asta de rahat cu care se amagesc oamenii din jur. vreau libertate, vreau sa vad lumi noi, caci o viata am si vreau s-o folosesc la maxim. nu vreau oameni falsi, nu vreau minciuni, nu vreau maicute teresa care se vor sfinte si la primul pas o dau in bara...
oricum aberez pentru ca sunt furioasa, pentru ca vreau sa gasesc o portita de iesire, pentru ca vreau mai mult de la viata asta si simt trecerea iremediabila a timpului.
vreau sa fac mai multe prmtru mine, sa ma pun pe primul loc.
si asta este timpul sa fac....

Un comentariu:

Anonim spunea...

multa bafta ! :*