green wings

green wings

vineri, 28 ianuarie 2011

Rusine televiziunilor si nu numai!!


am citit de dimineata newsletterul protv si m-am ingrozit. alaturi de o poza a unui caine agresiv, un tiltlu caracteristic lor, "FEMEIA SFASIATA DE MAIDANEZI IN CAPITALA SE ZBATE INTRE VIATA SI MOARTE". ma intreb unde mai este decenta jurnalistilor, desi nu stiu de ce o mai fac din moment ce mi se demonstreaza pe zi ce trece ca nu au pic de caracter sau integritate. majoritatea. de ce nu se prezinta CAZUL FEMEII HOATE CARE A INTRAT PE PROPRIETATE PRIVATA SA FURE FIER VECHI, SI CARE A FOST ATACATA DE CAINII DE PAZA??" am ajuns sa incurajam hotia?? am ajuns sa nu ne mai pese absolut deloc de adevar?

In urma acestor mizerii de stiri m-am dezabonat de la newsletterul protv si nu mai am degand sa le "calc" pagina ever.
am mai auzit varianta cum ca tanti in cauza mai nou nu fura, ci chipurile "aduna" fier vechi pentru reciclare. s-a mai modificat povestea de ieri pana azi. nu fura, nu incalca proprietate privata, "recicla". in Ferentari. asa, de nebuna, sarind garduri.
am citit ieri in Adevarul de seara ca acea curte ADP avea doi angajati paznici. Acei paznici cu siguranta cunosteau cainii care se adaposteau acolo, inteleg ca de mult timp. Daca femeia ar fi venit "oficial", ca sa zic asa, macar unul din paznici ar fi
insotit-o. Si cum te duci tu, femeie singura, se recuperezi un container ?!!! Hai sa fim seriosi.



Liviu, un prieten bun a ridicat si el problema live la Smart Fm despre asta, haideti sa nu mai fim chiar asa luati de prosti. Manipularea asta media trebuie sa inceteze. stau si ma intreb doare cand vor incepe si romanii sa gandeasca????



mai jos este nota persoanei care a inceput aceasta campanie.

personal am sa trimit si eu un email protv-ului si celorlalte televiziuni, desi este clar ca noi astia "micii" nu suntem bagati in seama.


oricum, sa le fie rusine!


Dragi colegi,

Va rog luati atitudine impotriva manipularii televiziunilor, in principal Realitatea, Antena 3, Pro Tv care prezinta tendentios cazul unei hoate care in incercarea de a intra prin efractie intr-o incinta privata- curtea ADPSector5- Bucuresti- pentru a fura si a fost atacata de cainii de paza, din interior.

Faptul ca sunt caini de rasa comuna care sunt folositi de paznici pentru paza, nu inseamna ca sunt animale ale strazii care ataca-n haita, pe domeniul public, nejustificat, punand in pericol siguranta cetatenilor.

Mediatizarea excesiva a unei situatii intentionat prezentata tendentios, nu face decat sa intareasca ceea ce v-am comunicat cu cateva zile-n urma privind atitudinea autoritatilor, schimbarea de macaz a primarului Oprescu prin prepusii sai, in privinta cainilor de pe strazi.

Scrieti/telefonati/ luati atitudine asa cum am facut si eu la televiziunile amintite si incercati sa obtineti posibilitatea de a ne exprima si noi, comunitatea iubitorilor de animale, punctul de vedere in speta data, pentru echidistanta si reflectarea adevarului, fara interpretari.

Situatia e banala: O hoata a incercat sa patrunda intr-o incinta sarind gardul pentru a fura!

Care-i situatia speciala ca animalele de paza din interior au atacat-o?

Va rog, implicati-va si luati atitudine, individual.

Dati mesajul mai departe!

Multumesc,
Sorina Hanea

Niciun comentariu: