green wings

green wings

luni, 31 ianuarie 2011

Si tot astept sa mi se intample ceva


In ultimele zile sunt cuprinsa de o agitatie interioara pe care nu stiu cum s-o descriu mai exact. Rezoneaza la un nivel cu agitatia adolescentei din liceu, cand bateam din picior in timpul orelor, nestiing cum sa imi gestionez trairile.

Am fost nefericita si moarta pe interior de atat de mult timp, incat nu mai stiu sa interpretez anumite senzatii.

astept sa mi se intample ceva, stiu ca se va intampla ceva, fiecare cm din mine stie asta. nu stiu cum, cand, sau in ce fel. mi-e teama in acelasi timp si de ideea ca urmeaza sa se intample ceva, mi-e frica si de faptul ca nu se va intampla ceva si la un nivel asteptarile vor fi inselate. Mi-e greu sa accept faptul ca mi-e frica sa astept acest ceva. Ciudat, indescriptibil.

Tip, sunt plina de viata, in acelasi timp simt ca am obosit de viata de acum. am inceput o revolutie personala, o redescoperire de sine.

A inceput timid acum 4 luni iar acum simt ca sunt escaladata de sentimente noi, descopar noi fragmente de sine. sunt nerabdatoare sa imi incep noua viata, sa o iau de la capat.

sunt gata sa o iau de la capat, back to the drawing board, as they say.

sunt nerabdatoare sa traiesc cu adevarat din nou. cred ca asta este.

sunt nerabdatoare sa inchei pentru totdeauna acest capitol din viata mea, acest lant de nefericire care inca ma trage inapoi. sper ca niciodata sa nu imi permit sa ma autodistrug in acest fel.

like they say, you learn by your mistakes but if it happens again you deserve it.

Deja nu mai suport ideea acestor 4 pereti care ma inconjoara si ma ingradesc. vreau sa scap din probabil una din cele mai mari greseli pe care le-am facut si sa ma revansez fata de mine, fata de viata. fata de viata pe care am uitat s-o gust din plin, cu adevarat, toti anii acestia.

mi-am promis ca niciodata nu voi mai uita ceea ce inseamna sa traiesti din plin.

i have learnt my lesson and now i am ready to step on new grounds.

I am not afraid to really know myself and then to be able to know you. whoever you are, wherever you are.

nu stiu cat sens are acest post dar sa fiu sincera nu urmaresc alteceva in clipa asta decat sa scot automat gandurile si sa le citesc dupa. poate in felul asta imi voi putea explica mie starile din ultima vreme.

stiu ca am sa simt din nou. stiu ca nu este usor, dar stiu ca daca voi primi dragostea necesara am sa pot sa ofer iar iubire. am sa invat sa iubesc din nou.

Singura concluzie la care ma pot gandi acum este ca sunt foarte nerabdatoare sa imi reincep cu adevarat viata :)

Restul, vom vedea :)

P.s. Am chef sa ma dau in leagane in parc. :)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Începe-ți cu adevarat viața!!!