green wings

green wings

marți, 26 iulie 2011

Magic, sea side, seagulls, chess games and lots of smiles


Cred ca mi-ar lua ore si pagini intregi sa incerc sa insir si sa analizez dintr-un punct de vedere ceea ce s-a intamplat weekendul acesta. un singur cuvant l-ar putea caracteriza corespunzator: magie. viata este magie. penbtru mine cel putin. si sunt cel mai fericit om de pe pamant pentru ca pt spune asta. pentru ca acum pot intelege si valorifica darurile pe care mi le ofera viata.
inafara faptului ca marea ma primeste mereu cu drag si soare si valuri si scoici, imi ofera clipe de neuitat. stiu ca vama s-a schimbat, insa mie in acest weekend mi-a oferit cele mai frumoase daruri.
am avut prieteni, soare, clipe de calm, de agitatie, am si plans pentru ca am fost efectiv covarsita de tot ceea ce simt.
mi-am dat seama ca visul meu nu are limite si ca nu trebuie decat sa iti doresti cu adevrat ca magia sa aiba loc. si sa o vezi cand are loc.
am cunoscut oameni extraordnari weekendul acesta, cu care am trait clipe intens3. piesele de puzzle fac din ce in ce mai multe imagini ale tabloului vietii mele. si apana acum este un tablou superb. cu toate nuantele existente.
nu imi este frica sa traiesc si sa ma bucur, sa primesc tot ceea ce are viata sa imi ofere cu bratele deschise.
iubesc baile de la rasarit de soare si saruturile sarate. imi place cand pielea e zgariata usor de nisip si cand efectiv lasi in urma tot ceea ce te ingreuneaza in mod normal. ador liberatatea mea. pentru ca sunt libera. si asa voi fi mereu. si ador spiritele libere care se alatura clipelor mele.
nu stiu ce va fi, nu pot decat sa visez si sa zambesc cand vad cum sirul se modifica.
ador felul in care o simpla discutie de o noapte iti poate schimba gandurile si sentimentele. si sentimentul ca din ce in ce mai multe lucruri prin contur.
ador surprizele. si optiunile pe care mi le ofera totul.
nu imi ramane decat sa traiesc cat mai intens, dar exact cum mi-a spus cineva astazi, fara "sa pierd carma", fara sa ma uit pe mine.
ador sa dansez in ploaie si sa beau vodka la 6 dimineata dupa rasarit la stuf.
ador sa dansez in expirat si sa ma chinui sa bag sticle de vodca fraudulos acolo :)
ador sa alerg cu ruxi la 4 dimineata dupa cumparat alcool de vama :))
iubesc clatitele de vama si covrigii cu iaurt romanesc de dobrogea.
iubesc elga's punk rock hotel, camerele, curtea, cafeaua de dimineata, pe Max, si bineinteles pe cei doi oameni extraordinari care se ocupa de acest loc magic. ma faceti sa ma simt ca acasa de fiecare data.
iubesc sa trec mereu pe la pirati si sa privesc motoarele si sa vad oamenii de acolo.
zambesc mereu cand trec pe langa strada unde se afla pensiunea la buni unde am facut pentru prima data dragoste.
ador ca marea e mai mereu curata in vama si rar ploua. cel putin pentru mine; iar cand ploua e furtuna si vine la momentul potrivit.
iubesc sa gasesc jocuri de sah pe plaja si sa compar oamenii cu pescarusii.
iubesc barca de la stuf. va mai fi acolo mult timp :) cam 105 ani cel putin. :)


Balayés les amours avec leurs trémolos,Balayés pour toujours, je repars a zero.

Niciun comentariu: