green wings

green wings

marți, 28 aprilie 2009

diverse ganduri aruncate aici

incep sa imi dau seama ca anumite lucruri nu inseamna nimic, si ca cei cu adevarat importanti sunt cei de langa tine;lucrurile reale conteaza in viata asta, nu vorbele, promisiunile si falsitatea.
prietenii buni am ajuns sa mi-i numar pe degete, in timp ce adevaratii prieteni si cei mai apropiati dealtfel se triaza pe zi ce trece.
ce este viata? viata e traire, real, sentiment, spontaneitate. viata fara spontaneitate este nimic.
nu vreau sa ajung ca aceia care scriu despre lucruri doar visand la ele si neavand curajul sa le traiasca, eu vreau sa le traiesc si sa scriu despre ele.
am fost pt prima si ultima data cu colegii de la munk intr-un weekend la costesti. nu k nu m-as fi simtit bine, as fi ipocrita sa sustin altceva, insa m-au deranjat niste lucruri aparent banale cu ar fi: uniforma gagicilor de cabana, unitatea cu care ne-am deplasat, manelele si chiuituri in plina noapte, mersul cu masina pana in buza pesterii. sincer nu asta este idealul meu de weekend la munte, fie el pt distractie, fie el pentru catarat e munti.
in fine, cam atat.
vara asta mi-am propus sa vizitez macar o parte din Carpati si sa revad Gentiana din Retezat... mi-e asa de dor de cabana asta...

Niciun comentariu: