green wings

green wings

joi, 3 martie 2011

Romanii nu stiu sa se distreze si Tinerii romani sunt superficiali

Really? atat de departe am ajuns incat ne aruncam la gramada in galeti de noroi si dam drumul la centrifuga? atat de mult respect de sine mai avem incat urlam in gura mare si declaram asa ceva pe postere de marimea blocurilor?
As vrea sa stiu unde traiesc cei care sunt spatele acestei campanii care mie personal nu a facut altceva decat sa-mi sporeasca pofta de tutun. ce oameni si ce tineri cunosc a.i. sa faca astfel de declaratii?
Am trecut si eu saptamanile trecute pe langa un astfel de poster. l-am privit, am strans din pumni ai am mers mai departe.
Nu stiu ce planuri au cei de la http://www.astaeromania.ro/poll/tinerii-romani-sunt-superficiali/#, insa stiu clar ca nu toti tinerii din Ro sunt superficiali. cum nu toti omenii sunt superficiali. la fel cum exista individualitate, caracter, personalitate.
Da, avem si noi, ca sa o citez pe buna mea prietena al carei post mi-a provocat si mie dorinta de a scrie in aceasta dimineata (www.upanishada.blogspot.com), ca orice padure, uscaciunile noastre. dar ce cultura nu le are? nu putem fi cu totii la fel.
insa cunosc - si sunt mandra de acest lucru - tineri, si nu numai, care scriu, citesc, creeaza, sunt activi, se implica in diverse campanii, isi urmaresc cu pasiune visurile si scopurile, se dedica cauzelor proprii si nu numai. care inoveaza, tineri care nu se tem sa fie ceea ce sunt. care nu se tem sa se exprime liber si sa lupte pentru un viitor mai bun. Tineri care continua lupta in ciuda faptului ca tot ceea ce inseamna sistem in romania le pune bete in roate. ca putini sunt cei care ajuta tinerii cu ADEVARAT. Dar sunt aici. trup si suflet. si nu am sa accept astfel de declaratii in ceea ce priveste acest lucru.
Cat despre faptul ca romanii nu stiu sa se distreze, la fel. de unde atata generalizare. si de ce? personal consider ca nicaieri in lumea asta nu ma distrez ca in romania. si romanii iubesc viata si stiu - cum nu multi o pot face, sa se bucure cu adevarat de ea.
Ca avem categoria care distreaza distrugand, e alta poveste. aici tine si de educatie si de propriul bun simt. Si in acelasi spirit sustin cu tarie ca eu stiu romani care STIU sa se distreze si stiu sa faca asta respectandu-i pe cei din jurul lor. si ca acesti oameni trebuie scosi din anonimat. nu cei cei care constituie exemplul negativ.

"Se poate inca trai frumos!"

Si spun sus si tare ca NU toti romanii sunt superficiali asa cum unii din noi stiu sa se distreze!

4 comentarii:

Streza Florin spunea...

Adevarul este ca in Romania chiar stie lumea sa se distreze, inca stie lumea! In tarile de dincolo vreau sa zic ca deja oamenii sunt roboti, stiu doar munca - casa - munca - casa si pe weekend mai vad si ei un club un bar sau un restaurant... aiurea oameni buni, romanul inca stie sa se distreze si se distreaza cum nu o fac multi din lumea asta mare!

Dragonfly spunea...

Sa nu mai spun ca de exemplu in UK prin distractie se intelege a bea pana faci pe tine sau mergi in 4 labe la propriu.
daca nu as fi vazut si femei si barbati facand asta cu ochii mei, as fi zis ca poate se exagereaza.
Dar asta este. fiecare cu opinia sa.

Streza Florin spunea...

De cele mai multe ori la noi in Romania si nu numai ... lumea generalizeaza... multi o iau dupa proverb "Zi-mi cu cine umblii ca sa iti spun cine esti!" Nu e mereu asa, poti sa umblii cu 10 drogati si tu sa nu te droghezi, lumea oricum te va considera si pe tine drogat... multi isi spun parerea inainte de a cunoste o persoana!

dnbjunkie spunea...

Astea sunt datele doemniului www.astaeromania.ro , deci radio21 este in spatele actiunii.