green wings

green wings

marți, 29 martie 2011

si s-a intamplat

Si s-a intamplat asa cum nu imi imaginam vreodata. S-a intamplat sa simt din nou ceea ce ingropasem adanc intr-un cufar al mintii mele,.
s-a intamplat sa mi se umple sufletul cu acel sentiment cald si linistitor, sa simt ca ard si ca doresc. si mi s-a intamplat din nou sa sper si sa realizez ca fiecare lucru se intampla cu un scop si ca fiecare piesa de puzzle se aseaza asa cum trebuie la locul ei.
si mi se intampla iar a zambi mergand pe strada sau stand si privind cerul. zambet ce completeaza fiecare particica din mine.
caci uneori simt ca te cunosc de o viata, si ca poti patrunde in gandul meu.
si nu mi-e teama desi sunt surprinsa, si am sa traiesc cat de intens aceste momente fara sa ma gandesc nici o clipa la ceea ce inseamna de fapt sau ce finalitate ar avea.
caci nu vreau sa ne materializez sau sa ne cuprind in nimic terestru.
pentru ca este prea frumos a fi numit in vreun fel.
la fel de suprinzator cum mi-ai patruns in viata, mi-ai patruns si-n suflet. si orice'ar fi, nu ai sa iesi usor.
imi place sa te descopar si sa ma descopar prin tine.




Joined at the soul with a pair of headphones, we need nobody to let ourselves go :)

Niciun comentariu: