green wings

green wings

miercuri, 11 august 2010

cioburi....


Incerc sa ma departez de mine si sa ma privesc obiectiv.
Incerc sa imi privesc sufletul si mintea, sa imi smulg sentimenete pe care sa le insirui pe o tava in fata mea, pentru ca dupa, cu o penseta, sa le iau pe fiecare in parte spre examinare profunda. Durerea sufleteasca este un lucru extraordinar de interesant. Cum anumite sentimente dau peste cap un circuit perfect functional. Imi vine sa si rad. si apoi sa plang. problema este ca eu nu sunt plangacioasa doar asa de amorul artei. in general plang sau rad, iar cand plang, plang pentru ca am prea mult in suflet si trebuie sa ma exteriorizez cumva. e bine sa poti sa plagi.mai elimini din sare :)
ma rog. nici nu stiu de ce m-am apukat sa scriu. poate ca daca las cuvinetele sa curga o sa ma lamuresc si eu mai bine.
Incerc sa privesc obiectiv lucrurile, desi mi-e greu. Intr-o relatie, iubirea este totul, dar in acelasi timp iubirea trebuie mentinuta prin respect, intelegere, prietenie. nu este usor; usor este sa pierzi complet echilibrul.
Personal caut sa evoluez continuu. nu ma multumesc cu putin si nici nu am s-o fac vreodata. cand iubesc, iubesc cu toata fiinta, fie ca este vorba de iubit sau prieteni. asa am fost, asa sunt, si aa voi fi mereu.
Refuz sa imi pervertesc sentimenetele; refuz sa ma mint. am sa traiesc sincer si real.
Mi-ai oferit 4 ani de vis. Cu tine am invatat ce este iubirea, cu tine am invatat ce este dezamagirea. Tu mi-au oferit primele placeri, tu mi-ai sfasiat inima. Mi-ai fost cel mai bun prieten pentru ca apoi sa ma lasi in uitare. Ceva s-a intamplat cu noi, caci acum nu mai este nimic din ceea ce a fost.
Si mi-am dat seama de un lucru. poate eu sunt motivul. Tu trebuie sa te regasesti, sa-ti intalnesti demonii. Nu te pot forta sa te schimbi in ceea ce imi doresc eu. Oamenii merg pe acelasi drum, dar se intampla sa intalnim rascruci. oricat as vrea sa te trag pe drumul meu, nu mai pot. Pentru ca stiu ca ma iubesti, si stii ca te iubesc, dar nu mai putem continua. am ajuns la rascruce, si stii mai bine decat mine, ca nu te vei schimba decat daca vei simti asta, si nu din exteriorul tau, ci din interior.
Un lucru te rog insa. Nu mai promite lucruri pe care nu le poti indeplini. Nu-ti mai promite tie, nu-ti mai seta limite pentru ca tot sa fi cel care le incalca. Invata sa te respecti pe tine, apoi cauta respectul celor din jur. Invata sa te cunoasti si intelegi pe tine, apoi pe cei din jur. Nu vei putea intelege cu adevarat nici un alt suflet daca nu te intelegi, sau macar incerci sa te intelegi pe tine.
Copilaria este un lucru superb, de vis. Inocenta si puritatea caracteristice unui copil nu se pierd niciodata daca stii sa le pastrezi. nu trebuie sa respingi maturizarea pentru acest lucru. Cheia este amestecul dintre maturizare si copilul din tine: echilibrul peferect, a sti cand sa-i lasi sa iasa la suprafata.
A te maturiza frumos, a creste frumos, a imbatrani frumos.
Timpul nu revine. Clipa trecuta este amintire. zilele trec, trece viata. cum ne trece viata? regretand? eu nu pot trai cu regrete, reprosuri, promisiuni nerespectate, nu mai pot trai pentru amandoi, nu ma mai pot zbate singura. asta pentru ca tu nu vrei sa cresti.
Stii cum se spune, odata ce ai pierdut trenul, nu se mai intoarce. Esti in el, sau astept un altul care nu se stie cand mai vine, sau daca te va duce in acelasi loc.
ma doare sufletul si as urla, si as ramane cu tine o viata daca as stii ca poti intelege tot ce scriu acum. insa stiu ca cel putin acum nu vei intelege.
Mi-ai demonstrat-o zilele acestea, cand te-ai lasat manat de instinctul de adolescent care priveste neputiincios fara sa stie macar sau sa incerce sa ma traga inapoi. Cuvinetele nu imi mai sunt de folos. Promisiuni? am auzit destule. fapte? asta as vrea sa vad dar se pare ca am aobosit sa le astept.
poate vei invata ceva din plecarea mea. poate ca nu.
oricum, un lucru e clar. ai sa fii mereu in inima mea, si vei gasi in mine mereu iubire. no matter what happens

Niciun comentariu: